CentOS

Petr "Qaxi" Klima qaxi na seznam.cz
Středa Září 15 09:54:26 CEST 2004

jirkajj na centrum.cz wrote:

>Nazdar linuxaci.
>Hledam informace o nasazeni CentOS (RHE Linux ...). Kdy se vyplati  instalovat. V cem predci obvykle distribuce Mandrake, Debian...
>Diky za info Jirka.

Tuhle jsou duvody proc tuhle ditribuci pouzivam na serverech

STABILITA - nema SuprDupr nove features,ale ozkousenou avsak
neprestarlou klasiku
BEZPECNOST - ktera distribuce ma 5 let zaruceny security updates?
PODPORA - je to klon RHEL - a tech systemu je vsude okolo spoustu
CERTIFIKACE - on sam ji nema, ale apikace certifikovana pro RHEL tam
BUDE chodit

Debianisti ... ja vim ... No flame

Nemuzu za to, ze nemam mozkovou kapacitu na Debian. Za to muzou rodice ...

Petr Klima