OT: SPAM !!

Petr Voralek nazir na comp.cz
Středa Září 15 10:18:07 CEST 2004

> Zajímala by mne statistika, kolik spamu přijde e-mailem a kolik přes
> news. Tipnu si, že 100% přijde skrze news. Co třeba gmane ... tam

  Čtu konferenci přes usenet news (vyhovuje mi to tak a snažím se
sledovat konference spíše přes newsy, než odebíráním maillistu [nemám
rád tuny bordelu v mailboxu s rizikem přetečení schránky, když na pár
dní zmizím z civilizace], je-li to možné) a naopak bych řekl, že ty
spamy, co v konferenci vidím, do ní přichází mailem.  V jiných
newsgrupách tyto konkrétní spamy nejsou, zato mailem mi chodí to samé...

--
   Petr Voralek   <nazir@(comp|volny).cz>     24229288 na ICQ

... USENET: Uniting Spammers, Erotomaniacs, Newbies, Extroverts and Trolls.