POP3(s), IMAP(s) mailserver

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Středa Září 15 13:22:59 CEST 2004

 Jake webove rozhrani mate na mysli?
Privital bych nejakou zkusenost. Ja mam na qmailu Squirrelmail. Problem je
ve zmene hesla v pripade, ze jsou hesla obsluhovana vpopmailem, taky
vacation nefunguje, problem je v pravech. WWW server by musel bezet pod
vpopmail userem a to se mi nelibi.
Honza Volesak

-----Original Message-----
From: Jakub Jirků [mailto:jsem na sosacek.org]
Sent: Wednesday, September 15, 2004 12:50 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: POP3(s), IMAP(s) mailserver

Petr "Qaxi" Klima napsal(a):
> Hledam reseni pro mailserver (500 useru, denne cca. 3GB posty, nektere
> IMAPy i 150MB) s pristupem jak POP3(s), IMAP(s) (to s neni podminkou,
> udelam si ho stunelem)

postfix + mysql na dorucovani
courier-imap + mysql na imap, imaps, pop3 a pop3s postfixadmin na
administrovani uctu.

Dalsi dobra kombinace je qmail + vpopmail + courier-imap (umi to totez), ale
postfix mi pripada zajimavejsi, navic webove rozhrani (po mne ho vzdycky sef
chce, po vas mozna ne :) ) od postfixu je mnohem vymakanejsi a navic cesky.