lepsi nagios - Was: RE: Monitorování sítě - Monitorovací Software + odesílání stavu nefunkčnosti formou mailu

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Středa Září 15 13:32:29 CEST 2004

> ze u monu to
> jeho prijemne
> >

> Ma nekdo zkusenosti s MagMin (web/webmin rozhrani pro konfigurovani
> nagiosu)?

To by me taky celkem zajimalo. Ja pouzivam pro konfiguraci Nagat, ale
to ma celkem dost much - pokud prejmenujete/odstranite nejake zarizeni,
musite to cele projit a udelat patricne zmeny i tam, kde jsou nejake
odkazy (parent, hostgroup, atd.)
Nicmene na nagiosu se mi velmi libi graficky vystup (status map), ale
rad bych chtel jeste o trosku vic: moc by se mi libil podobny vystup
obarveny napr. dle reakcni doby pingu. Nemate nekdo nejaky tip na
soft, ktery by umel neco takoveho?

	Zdenek Prchal