POP3(s), IMAP(s) mailserver

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Září 15 16:40:17 CEST 2004

V St, 15. 09. 2004 v 10:28, Petr "Qaxi" Klima píše:
> Hledam reseni pro mailserver (500 useru, denne cca. 3GB posty, nektere
> IMAPy i 150MB) s pristupem jak POP3(s), IMAP(s) (to s neni podminkou,
> udelam si ho stunelem)
>
> zatim mi z hledani vychazi
>
> IMAP: dovecot
> POP3: qpopper

neznam dovecot, ale s qpopperem jsem si vsiml, ze soucasny pristup pres
imap a pres pop trosku muze poskodit mailbox. Proto ted pouzivam pop3 a
imap od jedne firmy (Univerzita Washington), vyuzivajici pro pristup k
boxu jednu knihovnu (libc-client2001) a tak se navzajem moc nehadajici o
pristup k tomu boxu. Resp. pri dohadovani se ten box neposkodi.

Petr