titulky v CP win1250 a MpLayer

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Středa Září 15 16:45:08 CEST 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:

>Miroslav Meduna <meduna na pors-sw.cz> wrote:
>

>>>Resim to parametrem "-subcp cp1250".
>>>

>>jasne, me to take funguje,jeste to jde napsat do mplayer.conf a nemusite to
>>zadavat rucne u kazdeho filmu.
>>

>hmmm, a ako mplayer vie kam to ma prekonvertovat? skade vie ze font je
>iso8859-2, je to v nom ulozene?

Pokud je mplayer prelozen s podporou
programu enca, umi kodovani titulku
odhadnout:

       -subcp enca:<language>:<fallback codepage> (ENCA only)
              You can specify your language using  a  two  letter
              language  code to make ENCA detect the codepage au-
              tomatically.  If unsure, enter anything  and  watch
              mplayer -v output for available languages. Fallback
              codepage specifies the codepage to  use,  when  the
              autodetection fails.
              EXAMPLE:
                 -subcp enca:cs:latin2
                      Guess  the encoding, assuming the subtitles
                      are Czech, fall back to latin 2, if the de-
                      tection fails.
                 -subcp enca:pl:cp1250
                      Guess the encoding for Polish, fall back to
                      cp1250.

--
Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035