kvalitny PDF Viewer a PDF-"worker"

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Středa Září 15 17:40:36 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

> acrobat reader for linux 8-)

> no a je to urcite v tom pdfku?

Praveze to nie je v PDFku! [resp. neviem, ale ak sa pamatam spravne W2K
ho vytlacia OK.] Problem je IMHO v *pdf-readeroch.

> v prikazove radce dejte:
> ps[tabulator]
> pdf[tabulator]

2. Trapne, ale taketo cosi by ma nenapadlo :|
3. OK, predsa by som len uvital "adresnejsie" odporucanie konkretneho
PDFsoftu pre KDE [GUI/WM]

> coze, vy mate 6ku pro linuxa? Tam je zatim jen 5ka (par tydnu zpet).

Sry, mate pravdu, najnovsi je 5.0.9 - ostatne je MAC/Win.

> zkuste se podivat co je zac djvu
dejavu ? :)

BTW: Co pozitivne vidite na potencialnej Lin, ci existujucej Win verzii
*readera* 6.x oproti 5.1.y? [nie Adobe Acrobat 6.x FULL]
[rad sa necham poucit - tu vstupujem do neznameho pola]
Ja zatial vidim pomalost a bugovost.

Diky za odpovede

Peto