divny ping

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Středa Září 15 21:16:38 CEST 2004

Vladimir Dvorak wrote:

> V podstate velice solidni sitove vytizeni je Packet generator ( soucast
> kernelu ).

Akosi si na to netrufam a nexcem to mat v kerneli, ani ako modulu,
zatial mi -f (popr. -f -sVELA) vzdy postacilo, vdaka vsak za nasmerovanie.

***

Dik za rady -f poznam a pouzivam, casto spravim [s vyuzitim screen] 2*-f
+ 1* -f -s5000 + 1*-f -s35000 + par FTP -- podla toho, ci testujem
linku, kable, switche, al. co ...

Dakujem za rady a pripomienky

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32