Linux a Games -- Half-Life CounterStrike Day of Defeat

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Středa Září 15 22:30:44 CEST 2004

Ahoj.

Mam kopec kamosov, ktorych som nahovoril na Linux. Niektori ho uz maju,
ini protestuju, pretoze tam nejde $SUBJ. Na root.cz je teraz perfektna
seria. Uvedene veci som im spojazdnil, ale "studenti" trvaju na CS. Inak
povedane RCWT a Q3 a kopec dalsich nestaci -- alebo ide CS na Linuxe,
al. Linux nexcem. (mnohi zasnu, co sa da spravit s KDE, ze "normalne ide
internet a posta a pod.")
{ciastocne xapem, par rokov ago som riadne holdoval CS}
[mnohi si prave kvoli STEAMu kupili original Halfa]

Kedze na gg sa mi nepodarilo ziskat relevantne info (ktosi jaksi bez
zvuku a pod.), tak snad mi poradite tu.

Je mozne spojazdnit CS 1.3/1.4 "plnohodnotne" pod Linuxom?
[lan, zvuky, vga, frame-rate -- viac netreba]
Linky-vie niekto pomoct?

Detto, ale pre v. 1.5?

**
A nakoniec - je mozne rozbehat posledne verzie CS a DoD beziace "pod"
STEAMom -- pod Linuxom?
[cize navys emusi ist aj net-veriza hry]

Dik vopred
[aspon u mojich znamych tymto mozem prispiet k vyraznemu sireniu Linuxu]

AT

PS:
Vzdy sa bavime o klientovi (resp. pri LAN 1serv+Xklientov+Ybotov)

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32