Problem s KDE a X

KubaZ r.kubaz na seznam.cz
Středa Září 15 23:54:24 CEST 2004

Dne st 15. září 2004 15:30 Pavel Kankovsky napsal(a):
> To mi take neni jasne. Jakym zpusobem jste zkousel, ze se "kdokoliv" muze
> pripojit?

Zrovna toto jsem tedy nezkousel, ale rozhodne kdyz jsem se v terminalu prepnul
na roota /jineho uzivatele/, tak mi pod nim sly automaticky poustet Xove
programy (make xconfig, mozilla, gimp...atd). V KDE uz tohle nejde. Dal jsem
si sice do ~/.kde/Autostart skript provadejici xhost +local: , ale i tak se
mi tohle reseni moc nepozdava.

Ale souhlasim s tim, ze ten GDM musel s xhost neco provadet....i kdyz podle
konfiguraku se mi to nezda a do zdrojaku nepolezu, tolik casu nemam :-D