prenos suboru >2GB

KubaZ r.kubaz na seznam.cz
Čtvrtek Září 16 00:05:47 CEST 2004

Pardon, spatne jsem se vyjadril...vse se SMBFS musi byt zkompilovano s
podporou velkych souboru :-D

Ale vidim, ze jste na to prisli take :) Mimochodem, nevim, jak jsou na tom
ruzna distribucni jadra, protoze ja si kernel kompiluju zasadne sam...co
jineho muzete chtit na Gentoo? :-D

Preji pekny vecer