Linux a Games -- Half-Life CounterStrike Day of Defeat

KubaZ r.kubaz na seznam.cz
Čtvrtek Září 16 00:13:47 CEST 2004

Dne st 15. září 2004 22:59 Tomáš Janoušek napsal(a):
> Zdravim,

> Melo by jit.

www.counter-strike.net a je tam primo sekce Linux :) Myslim, ze posledni verze
je 1.5, ta je tam urcite, jestli starsi, netusim...:-/

> Tohle jde urcite.

> Nezkousel jsem, ale melo by jit.

Bavime se o CS 1.6? Ta uz je v samostatne instalacce a nepotrebuje HL.
Mimochodem, nekde se mi na disku vali i bezSteamova verze...k cemu je vubec
ten Steam?! Slysel jsem neco o stupidni technologii zneprijemnujici
hrani...jake jsou vase nazory?

Mam vyzkouseno. Ve Winex-3.3 to jde vcelku obstojne (zhruba jak na Win), jen
to straaaaaaaaaaaaasne dlouho startuje :(

Ve Winex-4.x (Cedega) to startuje *subjektivne* o neco rychleji a lepe to
vypada, ale.... v Transgamingu o tom vedi a snad s tim i neco delaji. V CS
1.6 blbne mys! Pokud se skrcite, nelze strilet a pokud vystrelite a behem
toho se skrcite, strilite porad....je to nejake divne, doporucuju Winex-3.x!

> CS1.5 udajne funguje i s klasickym wine. Steam by mel fungovat na winex 3.3
> a vys (dnes se to tusim jmenuje cedega, viz transgaming.net a
> transgaming.org). Nenechte se odradit u cedegy tim ze je za penize, CVS je
> samozrejme free, nebot se jedna o GPL kod ktery se kdysi odpojil od wine a
> vydal vlastni cestou.

CS 1.5 je jako serverovy balicek primo na strankach hry (potrebujete ale CD s
HL), jako hra nevim, nezkousel jsem. Ale mam pocit, ze 1.5 a 1.6 verze mezi
sebou nemohou hrat...je to muj pocit, kdyztak mi to vyvratte, nam to nejak
blbnulo :(

> O linkach nevim, ale da se to rozjet i nejakym racionalnim snazenim se :)

Jinak bych ale doporucil spise Wolfenstein-Enemy Territory. Nejsou problemy s
portaci, neni to tak monotonni a hlavne to *subjektivne* lepe vypada, lepe se
to hraje a je to promakanejsi hra. A jde hrat po netu i bez cisla :-D