titulky v CP win1250 a MpLayer

Vasek Stodulka vaclav.stodulka na nwt.cz
Čtvrtek Září 16 09:10:35 CEST 2004

On Thu, 16 Sep 2004 06:30:42 GMT, Miroslav BENES <mbenes na tenez.cz> wrote:

>  Asi jo, ale IMHO to šlape jen u systémů které interně běží v
>  utf8. Já mám interně iso8859-2 a ani s tímhle parametrem se mi
>  te nechytá. Sice už jsem si na to zvyknul a titulky si předem
>  překóduji, ale když už se to tady nakouslo, zkusím se taky
>  zeptat.

	Pokud se nepouzivaji TrueType fonty, ale treba ten balicek s pismama
primo ze stranek MPlayeru, pak je dobra finta popsana na

http://www.abclinuxu.cz/clanky/show/40329

	"paragraf" (nebo jak to nazvat :) kodovani cestiny posledni
odstavec.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860