tunel na dynamicku IP

Vasek Stodulka vaclav.stodulka na nwt.cz
Čtvrtek Září 16 10:48:25 CEST 2004

On Thu, 16 Sep 2004 07:41:44 GMT, Lubos Chovan <kremo na mag-net.sk> wrote:

>  Dobry den
>  Mam takyto problem. Mam dve siete. Jedna siet je za routrom s NATom,
>  ktory je na internet pripojeny statickou ip adresou. Druha siet je
>  na internet pripojena cez ADSL a ma dynamicku ip adresu (meni
>  sa kazdy den ked chlap pride do prace a zapne router). Potreboval
>  by som spravit tunel medzi tymito dvomi sietami. Neviete niekto poradit
>  ako mozem obist to, ze jedna siet nema staticku ip adresu? Dakujem

	Jako SW bych vzal OpenVPN a navazoval spojeni pouze smerem z te
site s dynamickym IP smerem k te staticke, u te staticke bych vyskemral
presmerovani portu. Pokud to nepujde, tak bych si v internetu nasel
nejakeho "prostrednika"*, kamzto by se sit s dynamickou IP vzdycky
zaregistrovala a ta staticka by se pripojila.

AD *: Napada me nejaky freemail, automaticky si tam po pripojeni ADSL
poslat mail s IP adresou, na strane staticke IP a NAT si ho pres POP3
vybirat kazdou minutu a tu IP vyparsovat, vygenerovat konfigurak a
pustit na nem to OpenVPN. :)

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860