rpm rpmnew

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Září 16 13:51:56 CEST 2004

On Thu, 16 Sep 2004, Aleš Jakubec wrote:

> konfigurak.rpmnew o nastaveni prijdete...

> Diff jsem dal. Konfigurak i konfigurak.rpmnew ma stejny radek, ktery jsem
> editoval (nastaveni proxy), ale konfigurak.rpmnew ma na konci o 3 parametry
> vic. Podle datumu je konfigurak.rpmnew starsi, ale to je asi datum z
> balicku.

No tak proste vemte ty tri parametry z konfigurak.rpmnew a hodte si ho do
sveho a pak konfigurak.rpmnew smazte a nebo si to opravte v
konfigurak.rpmnew a ten pak prejmenujte.... Teda pokud si nebude nic
kolidovat, jakoze asi ne.

Jeeezisi, ja uz radeji nic nerikam o premysleni, este se nekdo k nektere
zase prida...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...