tunel na dynamicku IP

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Čtvrtek Září 16 17:07:44 CEST 2004

Lubos Chovan wrote:

> Dobry den.
> Mam takyto problem. Mam 2 siete. Jedna siet je za NATom a router cez ktory
> je pripojena k internetu ma staticku ip adresu. Druha siet sa na internet
> pripaja cez ADSL a ma dynamicku ip adresu (kazdy den ma inu ked pride chap
> do prace zapne router a ten sa pripoji). Potreboval by som spravit tunel
> medzi
> tymito sietami. Neviem ale ako spravit konfiguracne subory kedze jedna siet
> nema staticku IP adresu. Neviete niekto pomoct s tymto problemom? Dakujem

man ssh

z dynamickej IP
ssh - C -R 9999:localhost:22 uzivatel.na.druhej.strane na pevnaIP

z pevnej IP:
ssh -p 9999 nejaky.uzivatel.na.dynamickejIP na localhost

nezabudni pre istotu zrusit pri tomto sposobe moznost ssh root na server
man ssh[d].conf

nie je za co :)

AT

*//*

BTW:
Otazka do konfery:

Ak neratame moznost vyuzitia dyndns a pod., ale vyssie uvedeny sposob,
ale na strane dynIP nemam cloveka, co nam to natuka - ako na to?
crontab - kazdu hodinu?
"nepremnozia" sa potom tie spojenia?
ako zistit, ci spojenie "este zije" al. uz padlo?

Dik

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32