FTP servery a velikost MTU (was:Re: ftp.linux.cz z gprs nejede)

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 16 17:51:03 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:
: KOukal jsem na kdeco, jediné, co jsem kdysi změnil, byla velikost paketů, žeby
: to na to mělo vliv? Mám mru 527 a mtu 284. Třeba linux.contactel.cz a fůra
: dalších jede v pohodě.
:
: Po změně mtu na 1500 se však připojím úplně v pohodě!!!

	Je nejaky rozdil kdyz pouzijete aktivni vs. pasivni FTP?
Jak vypada tcpdump z Vasi strany? "Nejede" znamena ze je to pomale,
nebo ze se vubec nepripojite, nebo ze se neotevre datove spojeni,
nebo se neotevre datove spojeni, nebo jedou vypisy adresaru ale prenos
dat nikoliv, nebo?

	Muzete treba sledovat prenesene bajty/packety a zjistit tak ze treba
chodi nejake packety s chybnym checksumem?

	Tipoval bych ze v nejake fazi nekdo na Vasi strane zahodi
nejake ICMP fragmentation needed nebo neco takoveho.

	Kdyztak mi zitra poslete mail s konkretnim casem kdy to muzu
sledovat tcpdumpem ja (aspon dve hodiny dopredu, at to stihnu potvrdit).
A tesne pred tim casem mi jeste poslete mail z ktere IP adresy jste
pripojeny.

-Y.

btw, David, I'm wondering about this loop: [...]  Is this
a busy-wait-until-someone-plugs-in-more-ram-chips thing? ;)  --Andrew Morton