FTP servery a velikost MTU (was:Re: ftp.linux.cz z gprs nejede)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Září 16 20:12:59 CEST 2004

Dne čtvrtek, 16. září 2004 17:51 jste napsal(a):
> Jaroslav Lukesh wrote:
> : KOukal jsem na kdeco, jediné, co jsem kdysi změnil, byla velikost paketů,
> : žeby to na to mělo vliv? Mám mru 527 a mtu 284. Třeba linux.contactel.cz
> : a fůra dalších jede v pohodě.
> :
> : Po změně mtu na 1500 se však připojím úplně v pohodě!!!
>
> 	Je nejaky rozdil kdyz pouzijete aktivni vs. pasivni FTP?

ne, zadny.

> Jak vypada tcpdump z Vasi strany? "Nejede" znamena ze je to pomale,
> nebo ze se vubec nepripojite, nebo ze se neotevre datove spojeni,
> nebo se neotevre datove spojeni, nebo jedou vypisy adresaru ale prenos
> dat nikoliv, nebo?

otevre se spojeni, ale nedojdou data, lepe receno dil prvniho paketu nebo lepe
receno jeho dil (nezkoumal jsem to hloubeji, ale nevypada to na 244b) zridka
ano.

> 	Muzete treba sledovat prenesene bajty/packety a zjistit tak ze treba
> chodi nejake packety s chybnym checksumem?

errors=0

> 	Tipoval bych ze v nejake fazi nekdo na Vasi strane zahodi
> nejake ICMP fragmentation needed nebo neco takoveho.

no jenze jine ftp servery mi jedou, treba linux.contactel.cz ano.

> 	Kdyztak mi zitra poslete mail s konkretnim casem kdy to muzu
> sledovat tcpdumpem ja (aspon dve hodiny dopredu, at to stihnu potvrdit).
> A tesne pred tim casem mi jeste poslete mail z ktere IP adresy jste
> pripojeny.

Dobre, snad to nejak dame do kupy. Dekuji moc,

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux