neviditelny zrout pameti?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Září 16 21:41:35 CEST 2004

Dne čtvrtek, 16. září 2004 21:41 jste napsal(a):
> Me takto nepripraveneho jednou zastihl oracle. nasekal si segmenty
> sdilene pameti a ja se nemohl dopocitat.
> pak jsem objevil prikazy ipcs a ipcrm, a bylo po ptakach. (a po oracle).

Zatím mi schází 10372kB, ale to jedu 4 days,  8:38 (jističe :-( )

ipcs mi moc nepomohlo, neboť jeho součet je 18667,5kB což je víc než mi
schází. Ani žádnou kombinací jeho čísel jsem se nedopátral výsledku.

BTW, co jste dal místo oracle? Taky potřebuji velkou db, mysql je mi malá, mám
jen kvůli spolehlivíému přístupu na mssql nainstalovanou sybase ASE 11.9.2,
ale nepoužívám ji samostatně (obávám se češtiny a správy - nejsu db-admin a
na firmě máme jen mssql-istu).

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux