OT: Co je to torrent?

Jafra linuxconf na jaffra.org
Pátek Září 17 07:12:52 CEST 2004

Pekny vecer,

P2P site se vyznacuji predevsim tim, ze dany soubor se nastahuje ze serveru,
ale primo od uzivatele, ktery ho poskytne. Proto ten nazev "Peer To Peer".
Server ma pouze souhrnne informace o sdilenych datech a po zvoleni downloadu
nasmeruje uzivatele a ten si najde nejkratsi moznou cestu k druhemu
uzivateli. Prenasena data pak netecou pres server, ale primou cestou.
Nedokazu si totiz dost dobre predstavit server, resp. konektivitu, ktera by
zvladala treba 3000 useru s downloadem :-)

--
Jafra