FTP servery a velikost MTU (was:Re: ftp.linux.cz z gprs nejede)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Září 17 08:11:04 CEST 2004

Dne čtvrtek, 16. září 2004 20:53 jste napsal(a):
> Jaroslav Lukesh wrote:
> : > 	Tipoval bych ze v nejake fazi nekdo na Vasi strane zahodi
> : > nejake ICMP fragmentation needed nebo neco takoveho.
> :
> : no jenze jine ftp servery mi jedou, treba linux.contactel.cz ano.
>
> 	No, ale to neni jeste dukaz ze je neco spatne na me strane
> a ne na Vasi, ne? Treba tam maji kernel 2.4 nebo nepouzivaji TCP ECN
> nebo tam maji jinou sitovou kartu nebo ...

cim je spatny 2.4 kernel kdyz mam jine MTU?

> 	BTW, http://ftp.linux.cz/ Vam funguje? Nebo rsync://ftp.linux.cz/pub/?

prvni ano, na druhe nemam rsync ;-)

Samozrejme ze ted jsem pripojen s malym MTU, OD FTP serveru dostanu jen
neuplnou vetu "Vitejte ..."

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux