OT: SPAM !!

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Pátek Září 17 08:21:48 CEST 2004

Petr Stehlik wrote:

> Rozhodne - cetl jsem analyzu, ze mozek bez problemu prehazuje prohozena
> pismenka v slabikach, takze doporucuji tento postup pro opravdu dobre
> zmateni robotu, kdyz uz to teda chcou nekteri tahnout timto smerem <g>

Toto by sice docela nehorazne boty mohlo domotat, ale zase az takovej
asketa, abych prepisoval presmykal presmycky, to nejsem. Pokud jde o to
jenom neco odmazat, je to dostatecne rychla methooda myslim...
Nejde o to precist, ale napsat...

<ilic>

--
David 'ilicz' Klementa