OT: SPAM !!

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pátek Září 17 10:36:06 CEST 2004

On 16.09.04 23:55, Petr Šobáň wrote:
> Ano takhle to bude fungovat - ještě přidat pár českých slov a robot bude tuhý. :-)
> Tak se do toho tak zamotáte že to ani vy nerozmotáte :-)

1. zmršíte akorát archív
2. cca za 10 minut napíšu v perlu robota, který je schopen vytahat
adresy z news

-> je třeba zrušit propojení na news.
ale to nepomůže - adresy zůstanou v konferenci a pokud ji některý
robot bude odebírat i adresy.
-> je třeba zrušit konferenci
ale to nepomůže - adresy budou v archívu googlu
-> je třeba zrušit google
ale to nepomůže - adresy budou v jiném archívu na webu
-> je třeba zrušit web
ale to nepomůže - adresy budou již v databázích robotů
-> je třeba zrušit e-mail
ale to nepomůže - pošlou vám spam pomocí holubů
-> je třeba zrušit holuby
ale to nepomůže - ....

Nějak už nechápu co pořád řešíte, vždycky se najde cestička jak k vám
spam dostat a jak dostat vaší adresu. Jediné čeho docílíte bude to,
že si akorát ztížíte vlastní život.

Já jsem proti jakémukoliv mršení archívu - nestojí to za to.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...