SuSE & AutoYast & zvuková karta

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Pátek Září 17 13:17:55 CEST 2004

Krasny dobry den...
Googlovanim netem jsem se nebyl schopny dobadat nejakych rozumnych
vysledku, obracim se tedy na Vas..

Vytvarime vlastni instalacni CD pomoci AutoYastu (SuSE 9.0). Bojujeme
ale s problemem, ze AutoYast nam odmita atomaticky nadetekovat (a
nastavit) zvukovou kartu. Nekde jsem se docetl, ze pry se automaticky
nadetekuje po druhem restartu a prvnim prihlaseni, ale myslim, ze se to
tykalo KDE. Pouzivame minimalni graficky system a cd se bude
distribuovat lidem, kteri v zivote PC videli pouze jedenkrat a to z
rychliku...

Muzete me nekdo prosim nakopnout spravnym smerem?

Diky vam <ilicz>

--
David 'ilicz' Klementa
GSM: +420 721 811 539