Debian backports

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Září 17 14:38:24 CEST 2004

	Potvrzuji, ciste ze subjektivnich duvodu davam zpravidla
prednost Beckerovýmu driveru pres e100 od Intelu. Bohuzel s e1000
(GBitovky) je to už horší, tam se to nějak bije (bylo) a tak mi nezbývá
než kombinace e100 a e1000.