SPAM :-(

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Září 18 15:34:58 CEST 2004

Jirka Kubik napsal(a):
> Ahoj,
>

> jako tohle je fakt husty. Ted sem si stahnul prispevky z konfery
> a stahnul jsem presne 24 mailu. Malej problem je v tom, ze ze tech
> 24 mailu bylo 23 SPAMU :-/
>
> Jirka :-(

Přesně tak kdy už se s tím bude něco dělat ?

Pokud to pozoruji tak konference upadá a čím dále je zde více spamu už to
přerůstá přes unosnou mez když je tam více spamu jak příspěvků.

Prostě už utněte ty servery které ten spam produkují. Když je může filtrovat
mozilla tak proč se je nenaučí filtr konfery?

|    ICQ    179223500                    |