lame server resolving

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Září 20 01:09:41 CEST 2004

Muze mi to prosim nekdo vysvetlit? Googlem jsem toho v anglictine nasel
metraky, ale nejsem z toho moc chytry. Nekdo tam tvrdi to a jiny zase ono a
pokud je tam nejake doporuceni, tak zni "nevsimat si TOHO" nebo "vypni
logovani TOHO" :-)
V cestine jsem nasel pouhe 4 odkazy,ale momentalne nejsou dostupne.

Situace:
mam dve PC. Na jednom je Linux, je tam verejna IP, bezi tam webserver a
nejake dalsi sluzby a dela si sam sobe primarni nameserver.
Na druhem mam Wokna, je to pripojene na ten linux koaxem a linux tomu dela
router do Netu.

Tak a ted se z Woken podivam na nejaky web (www.activestate.com) a v logu
Linuxu se mi objevi tohle:

lame server resolving 'downloads.activestate.com' (in 'activestate.COM'?):
139.142.2.3#53: 1 Time(s)

V diskuzich se tvrdi, ze to ma blbe nastavene ten, ktereho to nemuze najit.
Ale ze by ActiveState neumeli nastavit poradne zaznamy?

A nebo se mi tam objevi tohle

lame server resolving '201.64.249.66.in-addr.arpa' (in
'64.249.66.in-addr.arpa'?): 216.239.32.10#53: 2 Time(s)

Ale tam jsem fakt nekoukal a to uz vubec nechapu.

Jde mi pouze o to, abych nemel neco blbe nastaveneho JA ;-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)