Debian a zvuk

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Pondělí Září 20 02:15:21 CEST 2004

Martin Mancuska wrote:

> Dobty
> Mam zakladnu dosku Intel D865PERL a na nej zvukovku ktora by mala
> spolupracovat s alsa driverom snd-intel8x0.
> pri zavedeni module snd-intel8x0 mam vo vypise dmesg nieco taketo
> "unable to register OSS mixer device 0:0" zvuk stale nefunguje skusal som
> jadro 2.4.26 a aj 2.6.8.
> Stale nic ,pokusal som sa skompilovat alsa driver a nic.
> Prosim co s tym moze byt?
> Debian Linux Sarge, neviem ci je to podstatne ale mam tam este TV kartu
> Pinacle PCTV Pro.
> Dakujem

Hi.
0. ber vsetko s rezervou - narychlo co ma napada ...
1. Skus tu TV vyhodit a skusat to takto - ked to rozbehas zasun s5
(obdobny sposob mi caso pomahal aj pod Win - dufam, ze tu za to neschytam :)
2. unable to register *OSS* mixer device 0:0
spolupracovat s *alsa* driverom snd-intel8x0
Nech sa vyjadria skusenejsi (mam velmi malo skusenosti so zvukom vobec,
duplom pod Lin), ale alsa a OSS nie su hrusky a jablka?
3. len tak pre zabavu ak mas rychlejsi net:
apt-get install kernel-image-2.4.27-1-686 kernel-image-2.6.8-1-686
[a vyskusaj v oboch, ci Ti to nepojde]

Bru noc :)

Peto
www.lentus.sk