Linux a notbook Compaq Evo N600c

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Pondělí Září 20 02:41:03 CEST 2004

Zdravim konferenci,

mam nasledujici problem s notebookem Compaq Evo N600c - pod Linuxem mi
nezapina ventilator, takze pri vetsi zatezi (kompilace a podobne) se prehriva
a nasledne vypne. Po nekolika dotazech na google jsem nasel ze se to
zpusobeno chybou (nebo nekompatibilitou) v ACPI. Ma s tim nekdo nejake
zkusenosti? Podarilo se to nekomu rozbehnout? Nasel jsem nejake patche pro
2.4.neco, ale vzhledem k tomu, ze pouzivam 2.6 ty patche pravdepodobne
nezaberou - mezi 2.4 a 2.6 byly v ACPI moc velky zmeny. ;( Downgrade na 2.4
se mi moc nechce...

--
Stanislav Petr
senior programmer