dívná úspora obrazovky

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Pondělí Září 20 12:35:27 CEST 2004

Dobrý den,
 mám již delší dobu problém s režimem úspory obrazovky v KDE. Ve
správě napáuení obrazovky (KDE) mám funkce úsporného režimu zapnuté.
Pohotovost je vyřazena, suspenodvání po 20min, vypnutí po 35min.
Vždy při prvním spuštění KDE mi asi po 15minutách i když na PC pracuji
zhasne obrazovka. Jakmile ji probudím, pak je již vše v pořádku, ale
úspora se zapíná stejně nějak podivně (někdy ano někdy ne). To mám
ale podezření, že mi obrazovaku probouzí USB (optická) myška. Nerozumím
ale tomu prvnímu vypnutí. Stává se někomu něco podobné? Děkuji za
každou připomínku.

PC: Slackware 10.0 (x.org R6.8.0 dříve 6.7.0), KDE 3.2.3
Linux-2.6.8.1
obrazovka: LCD

--
Antonín Kolísek akolisek na linuxx.hyperlinx.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz