SAMBA versus CUPS a completed jobs

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Září 20 18:45:17 CEST 2004

Preji prijemny podvecer,

Mam na serveru nainstalovanou sambu-3.0.4 a cups-1.1, pres kterou lide
tisknou na sitove tiskarny.

Cas od casu se lidem ve Windows objevi ve vypisu tistenych uloh obrovske
mnozstvi zaznamu. Vypada to, ze se to objevi pouze pokud dany uzivatel
ma nejakou ulohu aktivni.

Pidim se po tom, proc se tak deje a vypada to, ze se zrejme vypisuji uz
dokoncene ulohy.

Chci zjistit proc to samba dela, ale narazim na problemy:

podle dokumentace by melo
'testparm -v' vypsat vsechny hodnoty ze smb.conf, ale vypisuje to
prazdne hodnoty u 'lpq command', 'lpr command', atd.

Nevite nekdo proc? V sambe 2.x se to chovalo dle dokumentace. Jsem nekde
schopny ty defaulty pro printing=cups zjistit?

Pres cupsconfig se v mozille doklikam na seznam jobs - 'completed jobs',
ktery vypada, ze by to mohl byt seznam, ktery uzivatele obcas vidi, ale
ten se mi nedari ziskat z prikazove radky.

nasel jsem pouze moznost:
lpstat -p tiskarna -Wcompleted -u uzivatel

Je nejaky zpusob, jak to spustit pro urcitou tiskarnu pro vsechny
uzivatele?
Nebo pro vsechny tiskarny (coz zrejme dela to tlacitko v cupsconfig)?

Budu vdecny za vsechna postrceni smerem k cili

Pavel
--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.