Debian a zvuk

matko na acp1.sk matko na acp1.sk
Pondělí Září 20 20:11:57 CEST 2004

No skusil som vybrat tu kartu pomohlo!!!
Ak som ju dal naspat tak zase zvuk nejde..
Ked rucne rmmod -om odinstalujem vsetky zvukove moduly a
potom rucne nahodim modprobe snd-intel8x0 tak zvuk funguje a zda sa ze aj
TV karta.
Ako mam zabezpecit aby sa automaticky neinstalovali pri sterte tieto moduly?
z /etc/modules.conf som vsetko vyhodil a aj z /etc/modprobe.d/ ale stale
sa my pri starte tieto moduly nahraju
poradte prosim