killall procesy usera XY

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Úterý Září 21 00:05:28 CEST 2004

aOndrej Svejda wrote:

> Staci za jmeno usera pridat "\ " (zpetne lomitko+mezera), jak je psano v
> jinem mailu. Ja jsem puvodne premyslel nad "word boundary", ale byl jsem
> liny hledat, jestli to bude vzdy fungovat. :)

> Tohle v tom prikazu od Jozefa Martiniaka nehrozi. Vsimnete si te strisky
> pred jmenem usera = zacatek radku.

Takze - zase daco dalsie - nove.
Panu Martiniakovi o to viac dakujem a *ospravedlnujem* sa - priklad so
strieskou mi totizto nefungoval - tak som ju vynechal a tam uz mnou
spominane nebezpecie hrozi ...

***
ak dam bash - ^funguje "normalne"
v zsh mi vsak nejde - proste vrati "prazdny" vysledok

ps aux | grep ^x4
prompt#

na inom stroji (tiez zsh)
#ps aux | grep ^x4
zsh: no matches found: ^x4
detto#

Kde (myslim v zsh) hladat chybu?

BTW: killall-script bude aj tak /bin/sh (=bash u mna), cize by mi
priklad p. Martiniaka fungoval OK

P.