killall procesy usera XY

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Úterý Září 21 00:12:25 CEST 2004

Martin `MJ' Mares wrote:

> Zdravim!

> To je pravda, ... ale libovolne reseni typu "najit procesy a pak je killnout"
> trpi jednou vrozenou vadou: predpoklada, ze mezitim nevzniknou procesy nove.
> Coz pokud si dotycny uzivatel pustil nejakou fork-bombu nebo neco podobneho
> (to je konec koncu nejcastejsi duvod, proc sahnout po killnuti vsech jeho
> proecsu), sotva pomuze.
>
> Naproti tomu reseni typu "su kill -1", pokud zrovna nenarazi na ulimit,
> funguje naprosto spolehlive.
>
> 				Have a nice fortnight

mucho thanx :)

Ako som uz pisal:
Potrebujem to masinu do diskless, kde useri sa neodhlasia z KDE, proste
vypnu stroj a potom tam ostavaju tlacove veci, webbrowsery, OOo (asponze
predtym daju SAVE a pod.)

takze mne sa jedna o to, aby o 3am sa
for $user in $USERLIST .... kilall -9 ...

Okrem toho, ved script moze (a bude) obsahovat aj skill aj su kill -1

BTW: Kde najdem vysvetlene, co v praxi znamenaju jednotlive mozne
parametre killu (-l -L)? Proste (najlpsie aj s prikladami) lopatisticky
vysvetlene ...

P.