Namet na disertacni praci

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Září 21 08:04:17 CEST 2004

Dne pondělí, 20. září 2004 20:19 jste napsal(a):

> Hezky priklad roubovani udaju... Ja mám
> na mym 80G tak 45MB/s, bych cekal ze na 200G to bude nejméne 60 na SATA
> mozna i 80... O SCSI 360 ani nemluvim...
>
> Takze ty *** 2 rády *** jsou pravde asi nejbliz...

No neposuzujeme to jako celek, navic to ty disky zvladnou jako burst a ne
sustain trvale nekolik minut.

Navic rychlost spousteni aplikaci ze stareho disku a z letosniho, neni take
200x vetsi. Svoji roli v tom hraje taky pristupova doba k datum, takze z
komplexniho hlediska opravdu disky zustavaji velmi pozadu za vykony
procesoru.

Kdyby nam amici dovolili dovezt nektere DSP cipy, mozna byste se podivil nad
jejich vykony, a jeste vice byste se podivil nad duvodem, proc dnesni
"multimedialni" procesory maji tak malo a tak nevykonnych multimedialnich
instrukci prestoze se kolem nich dela takovy humbuk. Cili vykonove (ne
taktem, ale silou instrukci) by na tom dnesni procesory mohly byt jeste lepe,
lec z ruznych duvodu nejsou. Ale dost uz.

> Apropo digitak.... na mym FUJI mi vycházi fotka v JPEG-u 2800x2200 na
> 3-4MB. Neni to totez co RAW, ale krome fotky takhle muzu oskenovat
> i ten dokument A3 :-) Je fakt, ze s interni pameti to nema moc spolecnyho,
> ale zpozdeni cca 1/2s povazuju za prijatelny.

u fotaku nikoli. Nemam sice digitak (nenasel se sponzor ;-) ) ale 10 let stary
automat a ten jsem ze stejneho duvodu dal na odpocinek a zrestauroval 30 let
stary lec skvely fotak Cajka 3 (udela 80 snimku na kinofilm) kde musim vse
nastavovat rucne. Neni to az takova katastrofa, kdyz si odmerim prumernou
scenu, nastavim clonu a cas, a pak v pripade rychleho foceni nastavim uz jen
metry natahnu a zmacknu. Daji sae tak zachytit spravne nacasovane situace,
coz s tou samoostrici prodlevou (byt ani ne 1/4 vteriny) moc neslo.

No nic, je to uz pekne OT, ale treba jsme nekomu rozsirili obzory...

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux