kvalitny PDF Viewer a PDF-"worker"

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Úterý Září 21 23:02:05 CEST 2004

Petr Pisar napsal/a dne 20.09.2004 11:32:

> No a jaky je rozdil mezi tiskem a prevodem do PS. Copak ten vystup je
> jiny? Ja jsem zil v domeni, ze univerzalni tisk v unixovych systemech se

Ano, to jiste. Kdyz mate postscriptovou tiskarnu.

> Rad se necham poucit.

To nehodlam. ;-)

Nemam ps-tiskarnu, proto pouzivam nejaky pre-procesor (ci jak se to
nazyva? filtr?). Ten to prevede do jazyka konkretni tiskarny za pouziti
definicniho souboru tiskarny - .ppd. Nachazeji se v baliku foomatic (viz
moje odpoved v jinem vlaknu).

Takze:

1. tisk: acroreader zavola lpr-cups, ktery zavola ten pre-procesor a
prevede data rovnou na tiskarnu v jejim jazyce.

2. tisk do ps: acrobat to ulozi pomoci interniho PS-procesoru (hergot,
jak se tomu rika, zapomnel jsem..) do souboru; ovsem nekdy blbe.

Ja se necham taky rad opravit, berte me s rezervou.

--vo

--

Vlastimil Ott
www.e-ott.info