Mandrake nebo Fedora?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Září 22 07:47:14 CEST 2004

Dne středa, 22. září 2004 07:07 jste napsal(a):
> Diky. Z casopisu mam Mandrake 8.1 a  9.1, nejsou Live, musi se to
> instalovat (overeno, oboje jsem zkousel).

9.1 je super, ale uz neni podporovana (batole rok a pul a uz se k nemu neznaji
:-( ). Kdybyste mel moznost, sahnete po 9.2ue7 (mandrake.contactel.cz). 10.0
Official (tedy ne CE, to je ona velmi problemova verze) je uz taky dobra.
Nezapomente navstivit plf.zarb.org ;-) popr. si na to nastavit zdroje pro
urpmi.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux