Mandrake nebo Fedora?

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Září 22 11:32:26 CEST 2004

On Wed, Sep 22, 2004 at 10:24:53AM +0200, Tibor Pittich wrote:

> blablabla.. minule som tu cital nieco o korektnosti argumentacie..
>
> mandrake 10.0 official, co je oficialny produkt mandrakesoftu je vcelku
> vydarena distribucia. to ze niekto vydava svoje napalene cedecka
> s mandrake 10 community ako mandrake 10 je iny problem. v skutocnosti
> vsetky zavazne problemy su v official + updatoch vyriesene, takze
> nevidim v sucastnosti dovod na orgumenty typu "vydana za kazdu cenu".

Vyznam to ma v tom, ze kdyz si nekdo vezme ty puvodni CD, tak z toho
bude mit nakonec velmi smiseny pocit. Melo by byt v zajmu fandu
[Mandrake], aby na to *sami* a *radi* upozornili.

> okrem toho, release bol a je vzdy dopredu planovany, takze to ze mdk10
> bola prva distribucia s 2.6 jadrom je viac vlastnost ako pricina..

IMHO byl plan release zalozen na tom, jak vylozila karty Fedora.

Takze zkuste s temi svymi duvody brzdit. Proste to tak bylo a prineslo
to potize, ktere neni potreba zatloukat do zeme.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz