Jak na linux na "verejnem" PC? (delsi)

Bob B. bob.bob na email.cz
Středa Září 22 12:13:51 CEST 2004

Milos Prudek napsal(a):

> Prodlouzit? To znamena ze chcete aby si user nejakou dobu "objednal", a
> po jejim uplynuti byl automaticky odhlasen?

ano, ale aby taky mohl tuto dobu pruzne prodlouzit a odsunul odhlaseni.

> Napr. Mandrake to dela, pokud se prislusny uzivatel prihlasuje poprve.

AFAIK dela to i SUSE (asi i ostatni distribuce, pokud se KDE spousti pod
danym uzivatelem poprve), ale moc hezke by to nebylo, kdyby musel
uzivatel jako prvni vec po prihlaseni konfigurovat KDE. Nouzovy plan je
udelat nekolik useru (en, de, cz, ... ) at si pak kazdy v KDM vybere.
Akorat se asi zkomplikuje sprava uctu :-/

> hardware s grafickou kartou NVidia bude fungovat s 95% pravdepodobnosti.

takze to jsem tusil spravne, ze grafika muze byt problem. Treba HP a
Acer maji v nabidce nejake modely oznacene jako ze OS: Linux, ale to je vse.

OT: jak je mozne ze vsechny live distribuce (danix, gnopix, phplive,
...), co jsem zkousel maji problem s ATI 9200 a jen SlaX ne? (ten to zas
dohani absenci pouzitelneho nastroje na konfiguraci site, pokud nechci
pouzit shell).

> Samozrejme krome WinModemu a GDI tiskaren, ale to jiste vite sam.

Vim, vim. Nastesti HP 1010 nevypada jak GDI a sit je taky bez problemu.

> Distribuci Vam doporuci kazdy jinou.
To jo, ale asi se budeme pohybovat v nejake omezenem okruhu tipu,
necekam ze by mi nekdo doporucil movix nebo suse enterprise apod. Treba
nekde existuje distribuce trosku priohnuta pro provoz v internetove
kavarne, coz by mohlo pomoct.

Diky

Bob