mount velkeho NTFS disku

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Středa Září 22 14:36:44 CEST 2004

Jiri Kral wrote:

> Dobry den vsem,
> po nejake dobe jsem se zase uchylil k linuxu. Nainstaloval Debian testing
> distrbuci (jadro mam 2.4.26). Narazil jsem na problem, ktery nemohu
> najit  nikde ani popsany,
> natoz vyreseny.
>    Potrebuji mountnout 7 NTFS partisen na 2 fyzickych discich.
> ( hda2,hda7,hda8,hdb5,hdb6,hdb7,hdb8 )
> hda2,hda7,hda8,hdb7,hdb8   se mountnou v poradku
> hdb5,hdb6   nikoliv

Predpokladam, ze hdb5 je typ extended - ten namountovat z logiky veci
nemuzete. Co se tyka hdb6, overte narp. jeji velikost.
fdisk -l /dev/hda a -l /dev/hdb by take pomohlo. Pripadne poslat chybu
pri mountu z /var/log/messages.

S pozdravem Vlada Dvorak

--
* VDSOFT.ORG           dvorakv na vdsoft.org      *
* (+420) 602 944 941     http://www.vdsoft.org *