mplayer, pentium M a zrychlene prehravani

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Září 22 14:45:55 CEST 2004

	Mam takovy podivny problem s mplayerem - na mem notebooku
(http://www.fi.muni.cz/~kas/m6r/) se mi pri prehravani tak jednou za
5-10 minut stane takova vec, ze se najednou na par sekund zacne obraz
i zvuk prehravat hodne rychle (jakoby "fast forward" na videu), po tech
par sekundach se zase vsechno vrati do normalu a pokracuje se v prehravani
puvodnim tempem dal. Pokud jsem to dobre sledoval, tohle se deje bez
ohledu na to jestli mam pocitac na baterkach v laptop modu a s cpuspeed
nebo jestli mam pocitac v zasuvce a na maximalni frekvenci CPU. Deje se to
u vsech souboru (cili kodekem to neni), navic stejnou verzi mplayeru
a knihoven (z FreshRPMS) mam i na svych pracovnich stanicich, a tam se mi
nikdy nic podobneho nestalo.

	Napada nekoho cim by toto mohlo byt (a nejlepe i jak tohle chovani
zmenit)? Diky,

-Y.

btw, David, I'm wondering about this loop: [...]  Is this
a busy-wait-until-someone-plugs-in-more-ram-chips thing? ;)  --Andrew Morton