Kompilace jadra a ATI

Středa Září 22 15:07:07 CEST 2004

foul imp <foul_imp na swissinfo.org> wrote:
> TAk jsem to prekompiloval znova a pres dmesg jsem vyjel starttovaci
> "log" zde jsou. U noveho jadra nikde nevidim nejakou zminku o gr. karte,
> nemuze to byt tim, ze jsem ovladace volil jako modul?

asi to bude tym. Ovladac text. modu je pokial viem v kerneli standardne,
to co ste vyhodil je asi framebuffer. Ktory napr. ja nepouzivam.

pre graficky mod netreba mat framebuffer, oplati sa akurat podpora AGP a
DRI. Uvedena verzia vsak pouzitelne DRI nema, a v kerneli nema ziadne.
X server pojde aj bez FB a DRI.
Spam is for losers who can't get business any other way.