nespolehlivy prenos pres netcat (DELSI)

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Středa Září 22 17:27:26 CEST 2004

Zdravim,

Wed, Sep 22, 2004 at 05:11:16PM +0200  oldfrog.linux na volny.cz napsal:
> mimo jine ovlivnen clankem na rootu http://www.root.cz/clanek/840
> jsem chtel pouzit netcat ke zpristupneni nekterych souboru na routeru.
> Narazil jsem vsak na velkou nespolehlivost prenosu. Prenasel jsem
> pokusne soubor o velikosti asi 2MB z 'router' na 'client' pomoci
> nize uvedenych prikazu. Soubor se neprenesl cely, jak je videt
> podle velikosti, poctu radku a kontrolniho souctu. Vypada to, ze
> se cast prenese v poradku, ale ke konci souboru dojde k selhani.
> Pokud na 'client' pouziji misto nainstalovaneho nc-1.10-i386-1
> [...]

Tusim ze by to mohlo mit neco spolecneho s tim ze vase sit je rychlejsi nez
disky na clientovi. Netcat (stejne jako mnoho jeho klonu) se ukonci ihned co
jakakoliv strana zavre spojeni (tzn. bud druha strana anebo EOF na stdinu).
Stalo se tedy asi tohle: server mu tam vysypal cely soubor a nasledne hned
ukoncil spojeni. Client to ukladal, ukladal a kdyz se server ukoncil tak se
ukoncil taky. No a jelikoz nc pouziva neblokujici zapis (iirc), tak se to
proste nezapsalo vsechno. Resenim tedy bude nejspis pouzit nejaky program,
ktery tohle ma sam vyresene, anebo klon netcatu, ktery proste neblokujici
zapis neumi :].

S pozdravem,
--
.---------    Tomáš Janoušek   a.k.a. Liskni_si    ---------.