Jak na linux na "verejnem" PC? (delsi)

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Středa Září 22 17:57:49 CEST 2004

Jan Marek wrote:

>Dd,

>funguje mi to kompletne s Operou (mam ale SMS klic).

>Zdravi
>Honza Marek

Zdravim.
Skuste si kliknut do fotoalbumu na strankach ceskeho olympusu. Pokial
totizto idete z napr. firefoxa, tak dostanete neprijemny odkaz. V
nadnesenej parafraze: "Nemate ten jedidny a pravy browser, tak sa chodte
laskavo past". Chvalabohu takychto stranok nie je az tak vela. Tento
prispevok berte trosku ako OT k tomuto threadu, ale napadlo ma to ako
priklad do zbierky k niektorym tym vyssie spominanym bankovym produktom
ci e-obchodom.

BTW, k tomu bodu 1. Jedna sa vam o casove obmedzenie pouzivania daneho
stroja alebo sa skratka bojite, aby uzivatelia nekoncili svoju pracu
bohapustym odchodom od PC a neodhlasenim sa? Totizto, robim podobny
projekt a tento problem zrovna riesim. Potrebujem neporiadnych
uzivatelov odhlasovat a uvazujem, ze by ich mohla odhlasit nejaka (este
nevie aka 8-)) sluzba podobna screensaveru. Resp. screen saver by
vlastne odhlasil uzivatela (neviem ci take nieco ide, ale snad hej).
Samozrejme, ze vy mozte byt v inej situacii a tak s touto radou neradou
nalozte podla situacie.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG