prosba o radu

Július Fedáš fedas na centrum.sk
Středa Září 22 22:11:59 CEST 2004

Dobrý večer,

  chcel by som Vás poprosiť o radu. Doteraz som používal desktop s
  WinXP a Mandrake Linux 9.1 a všetko fugovalo ako má. Teraz som kúpil
  notebook Yakumo Q8M s AMD Atholon XP-M 2600, 512 MB RAM, VGA S3
  PROSAVAGE DDR so zdieľatelnou pamäťou 32 MB, DVD-RW napaľovačka
  Panasonic, modem HSP56 MR (Olitec), audio AC97, HDD 40 GB, USB
  4x2.0, IRDA, FireWire IEEE 1394 a chcel by som vedieť či napr. pod
  Mandrake 10.0 nebudem mať problém rozbehať všetky zariadenia hlavne
  modem, USB, IRDA a IEEE 1394. Skúšal som nainštalovať Mandrake 9.1
  ale modem ticho, USB po vložení USB kľúča Canyon 256MB nič, IEEE
  1394 fugovalo. No a ďalší problem bol, že štandardná klávesnica
  slovenska mala rozloženie kláves ako keby som držal stlačené Fn
  (funkčná klávesa), keď som držal Fn tak som mohol písať jednou rukou
  ako na obyčajnej klávesnici. Ďalej by som sa chcel spítať či budem
  mať problém rozbehať aj tieto zariadenia: modem Sony Ericsson T310,
  USB skener Umax Astra SlimSE, prepojenie s digitálom Polaroid PDC 2150,
  PCMCIA adapter SMC WiFi 11 MB, USB kľúč Canyon 256 MB a USB
  tlačiareň HP 656c. Za radu Vám vopred ďakujem.

--
S pozdravom,
 Julo