HTB omezeni odchoziho smeru

Vasek Stodulka vaclav.stodulka na nwt.cz
Čtvrtek Září 23 09:01:57 CEST 2004

On Wed, 22 Sep 2004 16:39:41 GMT, 632E56 na atlas.cz <632E56 na atlas.cz> wrote:

>  Ahoj linux, pokousim se podle clanku na root.cz rozchodit HTB
>  mam server na kterem jsou dve sitove karty jedna ma verejne IP a druha
>  vnitrni provadi se tam preklad adres(Masq). Neomezuje se mi odchozi
>  smer z lokalni site prichozi se omazuje.

	Nejak nechapu, kde je popis chyby, ale pokusim se zahrat si na
jasnovidce. IMHO mate problemy 2.

	1) Pravidla davate na sitovku do Internetu, coz omezuje odchozi
provoz. Hadam ze chcete omezit naopak provoz prichozi, proto bych tvoril
pravidla na opacne sitovce.

	2) Hadam, ze mate 256kbit linku. Pak je potreba dat hodnotu pro
ten zakladni qdisc cca 230kbit a pocitat s tim, ze jakmile nekdo zacne
posilat 4MB mail, tak Vam to stejne fungovat nebude. :)

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860