killall procesy usera XY

Zdenek Pytela pytela na phil.muni.cz
Čtvrtek Září 23 11:50:14 CEST 2004

Peto - www.lentus.sk pise:

> Cim sa lisi od skill?
	Ted nevim, koho myslite:
$ apropos kill |grep $COCHCI
killall              (1)  - kill processes by name
pkill [pgrep]        (1)  - look up or signal processes based on name and
skill                (1)  - send a signal or report process status

Naproti tomu idled (idleout) je demon, ktery sleduje vsechny, prip. vybrane
procesy a zabiji je hned, kdyz ma pocit, ze uz tam tvrdnou moc dlouho.
Podobne jako v bashi v interaktivnim rezimu promennou TMOUT nastavite
timeout - se spoustou omezeni.

> Ja ziaden rozdiel nevidim. Vyhoda Linuxu je, ze je kopec rieseni.
> Nevyhoda, ze sa niekedy treba rozhodovat ;).
> Co by ste odporucili Vy?
	Ja bych doporucil, abyste se rozhodl sam. Rozdilu je mnoho.

--

--Zdeněk <pytela na phil.muni.cz>