pristup k gdbm

Jan Mrtynek mrtynek na panorama.sth.ac.at
Čtvrtek Září 23 12:38:37 CEST 2004

> Ano, neco o gdbm  http://www.root.cz/clanek/2387
>
> Rozsireni pro gdbm jsou dostupna snad pro vsechny myslitelne jazyky.
> Pro Perl to je napriklad GDBM_File, pro PHP zrejme dba.so extension .
> Myslim ze existuji jiz i hotove skripty, nicmene asi je dost trivialni
> si napsat
> vlastni.
mno, pro nekoho mozna trivialni, ale ja nemluvim vubec perlovsky takze kde co
sezenu a cemu rozumim to si dokazu nekdy priupravit.

> Nejake odkazy:
>
>    http://search.cpan.org/~nwclark/perl-5.8.5/ext/GDBM_File/GDBM_File.pm
>    http://www.cpan.org/authors/id/S/SR/SREZIC/show_db-2.08
>
>    http://www.php.net/manual/cs/ref.dbm.php
>    http://www.php.net/manual/cs/ref.dba.php
ano, ano. neco jsem si precetl. nakonec jsem splacal nejake perl-skrypty
dohromady a vyslo toto:

#!/usr/bin/perl -w

$v_gdbm = '/tmp/vulncheck/vulnerable.gdbm';
use GDBM_File;

tie %data, "GDBM_File", $v_gdbm, &GDBM_WRCREAT, 0640
	or die "Cannot open $v_gdbm: $!";

foreach my $key (keys %data) {
	print "$key: $data{$key}\n";}

untie %data;

funguje to docela ok = plive to ne me data, coz jsem chtel ;-)

mfg
ianus

--
Jan Mrtynek <mrtynek na panorama.sth.ac.at>, Cellphone: +436503339321
We prefer to call a cat, a cat, and a GNU, a GNU. ;-)