Mandrake 10, SATA, "No CDROM device found"

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Září 23 14:31:44 CEST 2004

Dobry den,

On Thu, Sep 23, 2004 at 02:22:34PM +0200, Lumir Unzeitig wrote:

> Musim priznat, ze nevim, jak se v teto fazi instalace dostat do shellu a
> podivat se do /dev. Na konsolich vidim jen logy a kernelove hlasky, zadny
> shell..

u vetsiny distribuci(*) to jde pomoci Alt+F2 a pak dat enter.
Kdyztak si projdete vice konzoli, nekde by snad melo byt neco
v tom smyslu, ze stiskem Enter dostanete shell...

(*) co jsem videl

> Lumir Unzeitig

Zdravi
Honza Marek