Spojeni vice .ps souboru

Čtvrtek Září 23 14:59:09 CEST 2004

On Thu, 23 Sep 2004, Michal Samek wrote:

> netusite nekdo, jak korektne spojit do jednoho dokumentu vice
> .ps souboru, vcetne precislovani stran tak, aby fungoval vyber
> jednotlivych stran psselect-em?

Chtel jsem navrhnout psmerge, ale jeste jsem nenasel dvojici souboru, na
ktere by fungoval (dokonci se mi s nim nepodarilo ani konkatenovat soubor
sam se sebou, coz by melo splnovat podminky, ze soubor ve vytvoren
stejnou aplikaci a pouziva stejne fonty atd.).

Kdyz jsem to potreboval, tak jsem to vzdycky udelal rucne. Maji-li vstupni
dokumenty dobre udelane DSC, tak to celkem lze, nejvetsi prace je
precislovat stranky.

Nebo muzete pouzit ten mpage a pak vystup z nej pripadne rucne opravit.
Jestli se dobre pamatuju, tak s nim byl ten problem, ze obcas ukousnul
nejaky kus dat, takze ho stacilo z puvodniho souboru doplnit (ach jo,
ze ja si tehdy nenasel cas, abych to opravil).